U dobi od 26 godina Valentin Egel postao je šef-dirigent Riječkog simfonijskog orkestra i glazbeni ravnatelj Opere Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca u Rijeci. U Rijeci je dirigirao nizom opera: „Tristan i Izolda“, „Erwartung“, „Aida“, „La Traviata“, „Cavalleria rusticana“, „Madama Butterfly“, „Čarobna frula“, „Carmen“ , gdje vodi i razvija proslavljeni i svestrani ciklus simfonijskih koncerata Riječkog simfonijskog orkestra.
Pobijedio je 2019. godine na Međunarodnom natjecanju mladih dirigenata „Lovro von Matačić” u Zagrebu, kao i na njemačkom natjecanju glazbenih akademija „Campus Dirigieren“ i dirigentskom natjecanju Radijskog simfonijskog orkestra Leipzig. Uvršten je na popis „Maestros von Morgen” / “Dirigenti sutrašnjice” Njemačkog foruma dirigenata koji ga je promovirao te nominirao za njemačku Dirigentsku nagradu.
Dolazeći iz glazbene obitelji, naučio je svirati klavir u ranoj dobi, a ubrzo je počeo pohađati i satove violine te pjevati u Dječačkom zboru Freiburgške katedrale. Dok je studirao na muzičkom Sveučilištu Franz Liszt u Weimaru obnašao je ulogu šefa dirigenta niza studentskih orkestara te je više puta dobivao stipendiju „Charlotte Krupp“ te „Richard Wagner“. Svoje obrazovanje obogatio je programom razmjene s Jacob’s School of Music u Bloomingtonu (SAD), kao i na masterclassovima kod dirigenata kao što su Peter Gülke, Arthur Fagen, Gabriel Feltz i Teodor Currentzis. Bio je asistent Lotharu Zagrošeku i Zubinu Mehti.
Njegov živopisni gostujući portfolio uključuje suradnju s gotovo svim hrvatskim orkestrima, Zagrebačkom operom, Simfonijskim orkestrom MDR, radijskim filharmonijama NDR i SR, Nürnberškom državnom filharmonijom, Bremenskom filharmonijom, Beogradskom filharmonijom, simfonijskim orkestrima Nürnberger i Brandenburger, kao i Simfonijskim orkestrom Baku.
Surađivao je s mnogim slavnim glazbenicima među kojima su Bruno Delepelaire, Fabrice Millischer, Reinhold Friedrich i Maida Hundeling, a bio je i gost dirigent na međunarodnim festivalima u Europi i Aziji, kao i na kao nekoliko radijskih, televizijskih i CD snimaka.
Pobijedio je 2019. godine na Međunarodnom natjecanju mladih dirigenata „Lovro von Matačić” u Zagrebu, kao i na njemačkom natjecanju glazbenih akademija „Campus Dirigieren“ i dirigentskom natjecanju Radijskog simfonijskog orkestra Leipzig. Uvršten je na popis „Maestros von Morgen” / “Dirigenti sutrašnjice” Njemačkog foruma dirigenata koji ga je promovirao te nominirao za njemačku Dirigentsku nagradu.
Dolazeći iz glazbene obitelji, naučio je svirati klavir u ranoj dobi, a ubrzo je počeo pohađati i satove violine te pjevati u Dječačkom zboru Freiburgške katedrale. Dok je studirao na muzičkom Sveučilištu Franz Liszt u Weimaru obnašao je ulogu šefa dirigenta niza studentskih orkestara te je više puta dobivao stipendiju „Charlotte Krupp“ te „Richard Wagner“. Svoje obrazovanje obogatio je programom razmjene s Jacob’s School of Music u Bloomingtonu (SAD), kao i na masterclassovima kod dirigenata kao što su Peter Gülke, Arthur Fagen, Gabriel Feltz i Teodor Currentzis. Bio je asistent Lotharu Zagrošeku i Zubinu Mehti.
Njegov živopisni gostujući portfolio uključuje suradnju s gotovo svim hrvatskim orkestrima, Zagrebačkom operom, Simfonijskim orkestrom MDR, radijskim filharmonijama NDR i SR, Nürnberškom državnom filharmonijom, Bremenskom filharmonijom, Beogradskom filharmonijom, simfonijskim orkestrima Nürnberger i Brandenburger, kao i Simfonijskim orkestrom Baku.
Surađivao je s mnogim slavnim glazbenicima među kojima su Bruno Delepelaire, Fabrice Millischer, Reinhold Friedrich i Maida Hundeling, a bio je i gost dirigent na međunarodnim festivalima u Europi i Aziji, kao i na kao nekoliko radijskih, televizijskih i CD snimaka.